قیمت خودرو mvm x33 جدید 2021-10-01

قیمت و شرایط فروش MVM X33 Cross توسط مدیران خودرو اعلام شد خودرودیلی

مدتی است که تولید و عرضه نسخه فیس‌لیفت نسل سوم ام وی ام ایکس 33 که با نام ام وی ام X33 AT شناخته می‌شود، متوقف شده است. ام وی ام ایکس 33 کراس جایگزین این خودرو خواهد شد و یک پله بالاتر از ام وی ام X22 پرو قرار خواهد گرفت. ام وی ام X33 نیو فیس، به عنوان یک خودروی کراس اوور در کلاس اقتصادی به راحتی توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای نیمه شاسی را در ایران به خود اختصاص دهد.

البته احتمال عرضه نسخه دنده‌ای ایکس 33 کراس با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی دور از انتظار نیست. مشابه سال‌های قبل، کراس‌اور پرفروش چری با پیشرانه‌ی دولیتری تنفس طبیعی در ایران فروخته می‌شود. این مدل قدرت ۱۳۶ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه به‌همراه نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر در ۴۳۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. کراس‌اور X33 با جعبه‌دنده خودکار CVT و هفت‌سرعته (در حالت تعویض دستی) عرضه می‌شود که نتیجه‌ی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتربرساعت در زمانی حدود ۱۴.۵ ثانیه است. نهایت سرعت خودرو با موتور دولیتری، ۱۷۰ کیلومتربرساعت و میانگین مصرف سوخت با بنزین معمولی ایران، نزدیک به دَه لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

مشخصات و بررسی ام وی ام X33 نیو فیس امکانات، قیمت و تجربه رانندگی

ازنظر آپشن‌های ظاهری و امکانات رفاهی، نمی‌توان نمره‌ی فوق‌العاده‌ای برای X33 S درنظر گرفت. البته، این شرایط کم‌وبیش برای تمامی خودروهای چینی در این محدوده‌ی قیمت وجود دارد. ازنظر فناوری‌های مربوط به سیستم‌های حفاظت رانندگی، به‌دلیل فقدان سیستم کنترل پایداری الکترونیک (ESP) و فناوری کنترل کشش (TCS) و سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA)، هایما S5 و هاوال H2 برتر از X33 S هستند. علاوه بر قیمت ام وی ام X33‌ کراس، مدیران خودرو قیمت آریزو 5 اسپرت را نیز اعلام کرد. بهای این خودرو در مهرماه 1402 معادل یک میلیارد و 90 میلیون تومان اعلام شده است.

ام‌وی‌ام X33 Cross (اومودا C ، مدل ۱۴۰۲

طرح فروش محصول جدید مدیران خودرو که MVM X33 Cross نامگذاری شده، در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک (CVT) با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز شده است. علاوه بر ارتقاء چهره و امکانات داخلی، ام وی ام ایکس 33 کراس در زمینه ایمنی و آپشن‌های رفاهی هم حرکت رو به جلو و بهبودی نسبت به ایکس 22 داشته است. X33 کراس با امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی عرضه می‌شود که نسبت به رقبا خصوصا خودروهای داخلی تفاوت آشکاری دارد.

بنابراین ام وی ام X33‌ کراس برخلاف سه نسل قبلی خود، دیگر موتور دو لیتری تنفس طبیعی ندارد. ام وی ام X33 یکی از خودروهای چینی محبوب، پرفروش و شناخته‌شده در ایران است. این خودرو در سرزمین اصلی به‌عنوان یکی از محصولات خانواده کراس‌اوورهای چری شناخته می‌شود و با نام تیگو 3 به دست مشتریان چینی می‌رسد. بااین‌حال در ایران، آن را با برند مدیران خودرو و نام ام وی ام X33 می‌شناسیم. درحال‌حاضر نسل جدید این خودرو با نام ام وی ام X33 کراس برای ورود به بازار ایران آماده می‌شود.

افرادی که با نسخه‌های گذشته‌ی X33 آشنایی دارند، به‌سختی باور می‌کنند تمامی این مدل‌ها از سیزده سال قبل تاکنون، با پلتفرمی واحد تولید ‌شده‌اند. نمونه‌ی اولیه‌ طراحی ناهماهنگی با چراغ‌های بزرگ و ناخوشایند داشت؛ اما با فیس‌لیفت سال ۲۰۱۰ جذابیت بیشتری پیدا کرد. این محصول به‌لطف بازطراحی سال ۲۰۱۴ متحول شد و شبیه به خودروهای تغییر نسل یافته، جلوه‌ای تازه پیدا کرد. جدیدترین مدل ام وی ام X33 در ایران، با دو تیپ S و S اسپرت عرضه می‌شود که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند.

در واقع X33 کراس نسخه تکامل یافته هاچ‌بک چری در گذشته است که در سال 2016 با نام تیگو X3 یا در برخی بازارها به نام تیگو 2 به دنیا معرفی شد و در ایران با نشان ام وی ام X22 را به خود گرفت. بهترین زمان برای خرید خودرو زمانی است که بازار نسبتا آرام باشد و قیمت‌ها به ثبات نسبی رسیده باشند. با این حال، توجه به وضعیت بازار ارز و عرضه و تقاضا نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین زمان خرید را شناسایی کنید. با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم، احتمال افزایش قیمت خودروها در ماه‌های آینده وجود دارد. این امر به ویژه با توجه به نوسانات نرخ ارز و سیاست‌های اقتصادی دولت در خصوص قیمت‌گذاری خودروها محتمل است. این تفاوت قیمت به عوامل مختلفی مانند محدودیت در عرضه خودروها، تقاضای زیاد در بازار، هزینه‌های حمل و نقل و گمرک، و نوسانات ارزی بستگی دارد.

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر خودرو در سال 1403

ام وی ام X33 کراس دنده‌ای 850 میلیون تومان بوده و نمونه اتوماتیک این خودرو 941 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در نهایت طی روزهای آتی قیمت نهایی X33 کراس به صورت رسمی از سوی مدیران خودرو با جزئیات بیشتر اعلام خواهد شد. شرکت خودروسازی چری در شهر ووهو در استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۹ بنیان نهاده شد و از سال ۲۰۰۳ با تولید انواع خودروهای سواری آغاز به‌کار کرد. چری خودرو، هم‌اکنون رتبه‌ی دهم ساخت و مونتاژ خودرو در چین را با تیراژ ششصدهزار دستگاه در سال به‌خود اختصاص داده است.

همچنین موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی، همراه گیربکس CVT، استهلاک چندانی برای مصرف‌کنندگان ایرانی نداشت؛ اما X33 کراس فاقد این نکات مثبت و البته ارزان‌تر است. موتورهای زنجیر تایم به سبب فناوری بهتر از استهلاک کمتری نسبت به خودروهای تسمه تایم برخوردار هستند. گشتاور بالای این خودروی نسبت به رقبای خود موجب می‌شود خودرو در دور موتورهای پایین‌تر از قدرت مناسبی برخوردار باشد. خودرو جدید ایکس 33 کراس نمونه ارتقا یافته X22 پرو است و امکانات بیشتری را در اختیار راننده می‌گذارد.

وجود کول باکس (Cool Box)، صندلی راننده ۶ حالته برقی و صندلی سرنشین جلو ۴ حالته دستی، راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. روکش‌های چرمی صندلی‌ها در کنار قابلیت ایزوفیکس (ISOFIX) برای نصب ایمن صندلی کودک، بر راحتی و ایمنی این خودرو افزوده‌اند. همچنین، این خودرو دارای خروجی ۱۲ ولت، شارژر بی‌سیم، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن است. سقف سانروف و پاور ویندوز نیز از دیگر امکاناتی هستند که تجربه رانندگی را برای سرنشینان این خودرو دلپذیرتر می‌کنند.

آخرین اخبار

این خودروی کراس اوور شهری با اندازه متوسط، برای 5 فرد بزرگسال فضای سرنشین کافی دارد. ایکس 33 کراس، از جدیدترین کراس اورهای مدرن مدیران خودرو است که با زبان طراحی روز دنیا پا به بازار ایران گذاشته است. این کراس اور، نه تنها از طراحی هیجان‌انگیز و به‌روزترین امکانات رفاهی و ایمنی صنعت خودروی جهان بهره می‌برد، بلکه با الهام از آینده، هنر و تکنولوژی، نماینده سبک زندگی جدید ام‌وی‌ام تحت عنوان کراس لایف است. همان‌گونه که انتظار داریم، تیپ دنده دستی این خودرو قیمت پایین‌تری نسبت به تیپ اتوماتیک دارد.

چراغ‌های عقب در مدل X33 S اسپرت زاویه‌دار هستند، ضمن اینکه مشابه گرند ویتارا، از مربع‌های سفید در محیط قرمز استفاده می‌کنند. حتی در قسمت پایین و گوشه‌های سپر نیز چراغ‌های هشدار دیده می‌شوند که شباهت زیادی با نمونه‌های موجود در سوزوکی دارند. از تغییرات مهم این نما، باید به قاب دورنگ مخصوص چرخ یدکی و طرح جذاب سپرها با ادوات نقره‌ای‌رنگ و حفره‌های مستطیلی با فریم کروم اشاره کرد که البته، کاربرد فنی و ارتباطی با اگزوز ندارند. چری X33 حتی شیشه‌ی عقب را به‌سادگی ها نکرده و با منحنی در قسمت پایین، متفاوت از مدل‌های قبلی به‌نظر می‌رسد. تغییر گیربکس CVT نسخه قبل به گیربکس اتومات 5 سرعته AT در این نسخه، خبر خوبی برای افرادی است که به شتاب‌گیری سریع‌تر خودرو توجه ویژه دارند.

این محصول با سه چهره، سابقه‌ی حضور دَه‌ساله در بازار کشور دارد و محصولی شناخته‌شده محسوب می‌شود. هرچند مدل‌های قبلی X33 ظاهر جذاب یا امکانات فراتر از انتظار نداشتند، به‌دلیل قیمت مناسب و شرایط فروش اقساطی، موفق به جذب مخاطب شدند. این درحالی است که سال ۱۳۹۶، با پیش‌پرداخت ۳۰میلیون تومان یا مبلغ نقدی درحدود ۸۰میلیون تومان، امکان خرید X33 S اسپرت برای مصرف‌کننده ایرانی وجود داشت. جدیدترین ثبت نام مدیران خودرو برای این محصول، با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای حداکثر ۵۵ درصد قیمت است. ایکس 33 کراس در قالب دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک به بازار ایران عرضه خواهد شد.

کراس‌اور ام وی ام X33 با چهار کیسه‌ی هوا برای روبه‌رو و فضای جانبی سرنشینان جلو ارائه می‌شود. به‌جز ترمز ضدقفل (ABS) و تقسیم هوشمند نیروی ترمز در مواقغ اضطراری (EBD)، فناوری دیگری برای کنترل تعادل خودرو وجود ندارد. البته مصرف‌کنندگان توقع سیستم‌هایی مثل کنترل لغزش (ESP) در کراس‌اورهای کامپکت چینی ندارند؛ اما کمبود آپشن‌هایی مثل فناوری حفظ خودرو در شیب (HCA) و نشان‌دهنده‌ی فشار باد لاستیک‌ها در ام وی ام X33 احساس می‌شود. این خودرو به حسگر عقب مجهز است؛ اما برای هشدار برخورد از نمای جلو و جوانب حسگری ندارد.

شرایط فروش ام وی ام ایکس 33 کراس (MVM X33CROSS)

در شرایط فروش ام وی ام X33 کراس، هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو به متقاضیان عرضه شده‌اند. قیمت ام وی ام X33 کراس در نسخه دنده‌ای حدود 800 میلیون تومان است و تیپ اتوماتیک آن با 100 میلیون تومان قیمت بیشتری نسبت به نسخه دنده‌ای فروخته می‌شود. رنگ‌های موجود برای ام وی ام X33 کراس دنده‌ای شامل سفید، مشکی و نوک‌مدادی است. در حاشیه نمایشگاه خودروی شانگهای 2023، فرصتی برای خبرنگاران ایرانی مهیا شد تا به خط تولید اصلی شرکت چری مراجعه کنند و با محصولات جدید این شرکت برای بازار ایران آشنا شوند.

می‌توان ادعا کرد کراس‌اورهای کامپکت درحال‌تبدیل به محبوب‌ترین کلاس خودرویی در دنیا هستند. چنین محصولاتی ازنظر اندازه‌ی بدنه، بین شاسی‌بلندهای پهن‌پیکر و سدان‌های امروزی قرار می‌گیرند. از یک سو، چندان بزرگ و پرهزینه نیستند و از سوی دیگر، ارتفاع بالاتر سرنشینان را از سطح زمین و راحتی بیشتری فراهم می‌کنند. هر کراس‌اور کوچک یا متوسطی، صندوق بار مناسب و فضای مناسب چهار سرنشین و مصرف سوخت راضی‌کننده دارد؛ پس، می‌تواند برای خانواده‌های امروزی گزینه‌ای ایده‌ال باشد. نسخه اتوماتیک و گران‌تر آن، به موتور یک لیتری توربوشارژر مجهز خواهد بود که با گیربکس اتوماتیک CVT‌ ترکیب شده است. این نوع گیربکس به صورت گسترده در محصولات برند ام وی ام و فونیکس مورد استفاده قرار گرفته است.

روکش صندلی‌ها را ترکیبی از چرم و پارچه انتخاب کرده‌اند که برای جلوگیری از تعریق در فصول گرم سال بسیار مناسب است. برای تمام قسمت‌های داشبورد به غیر از بخش کوچکی در سمت شاگرد، از جنس پلاستیک سخت و باکیفیت استفاده شده است. شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس از سوی مدیران خودرو اعلام شده که به‌صورت اقساطی است.

مشکل اصلی در طراحی این آپشن با برق مستقیم این است که اگر فرد به هر دلیلی فراموش کند آن را خاموش نماید، به احتمال زیاد روز بعد با یک باتری خالی شده و صندلی آسیب‌دیده مواجه خواهد شد. در ادامه به بررسی فنی و ظاهری نسخه نیو فیس ام وی ام ایکس 33 در ایران می‌پردازیم و مزایا و معایب آن را برمی‌شماریم و همچنین آن را با چند خودروی هم رده در بازار ایران مقایسه خواهیم کرد. علاوه‌بر طراحی چراغ‌ها و ادوات بیرونی، نمای داخلی X33 کراس نیز جذابیت بیشتری نسبت به X22 و X22 پرو دارد.

تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم. کراس‌اور تیگو 3 با ابعادی به طول ۴۴۱۹ میلی‌متر و عرض ۱۷۶۵ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۶۵۱ ارائه می‌شود؛ در حالی‌که فاصله‌ی محورهای آن ۲۵۱۰ میلی‌متر است. روی غربیلک فرمان در سمت چپ کروز کنترل و در سمت راست دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی تعبیه شده‌اند.

از دیگر تغییرات ظاهری X33 نیو فیس می‌توان به تغییر در بخش جانبی خودرو اشاره کرد. در نسل‌های اولیه X33 همیشه به ظاهر جانبی ساده و بی‌طرح این خودرو ایراداتی وارد بود که در نسخه‌های فیس لیفت بعدی با افزودن فلاپ‌های پلاستیکی در قسمت پایین درها این مسئله را رفع کردند. موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است ام وی ام ایکس 33 جدید را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد.

این قدرت از طریق جعبه‌دنده CVT با شبیه‌ساز ۹ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت X33 کراس ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت، حدود ۱۴ ثانیه زمان می‌برد. این مدل مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۵، وزن خودرو ۱۲۳۹ کیلوگرم، باک ۵۰ لیتر و حجم صندوق ۴۲۰ لیتر است.

در مدل X33 S اسپرت که نسخه‌ای ویژه در بازار ایران محسوب می‌شود، ادوات سرخ‌رنگ در بعضی قسمت‌های داشبورد و پوشش داخلی درها دیده می‌شوند. بازار خودرو در ایران به دلیل نوسانات اقتصادی و تغییرات در عرضه و تقاضا همیشه دچار تغییرات قیمتی است. قیمت‌های خودروهای مدیران خودرو در بازار امروز نشان‌دهنده وضعیت فعلی بازار است که تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. خریداران خودرو باید به دقت وضعیت بازار را رصد کنند و به دنبال خرید در زمانی مناسب باشند تا از نوسانات قیمتی جلوگیری کنند. با نگاه اولیه به تصاویر ام وی ام ایکس 33 کراس، به‌راحتی می‌توان شباهت‌های میان این خودرو و ام وی ام X22 پرو را متوجه شد.

قیمت X33 Cross MT:950,600,000 تومان

خودروهای لیفان X70 و جک S5 به عنوان دو خودروی هم‌رده X33 S At به حساب می‌آیند که در کلاس اقتصادی از لحاظ قیمت و امکانات، نزدیکی قابل توجهی به این خودروی تولیدی شرکت مدیران خودرو دارند. از مزایای اصلی نسخه جدید X33 می‌توان به داشتن سیستم‌های ESP، RSC، HSA و TCS اشاره کرد که سطح ایمنی این خودرو را تا حد چشمگیری افزایش داده‌اند. از طرفی طراحی‌های سیاه و سفید بدنه و مشکی پیانویی داخل کابین نیز بر جذابیت ظاهری این خودرو افزوده‌اند. همچنین بیش از 10 سال است که موتور تنفس طبیعی به کار رفته در این نسخه بر روی دیگر نسخه‌های X33 نیز نصب شده و امتحان خود را پس داده است و یکی از باکیفیت‌ترین موتورهای موجود در بازار فعلی ایران به حساب می‌آید. مهم‌ترین و واضح‌ترین تغییر ظاهری خودروی ام وی ام X33 نیو فیس نسبت به نسل‌های قبلی فیس لیفت این برند، جلو پنجره آن است که در واقع می‌توان این جلو پنجره را امضای شرکت چری در محصولاتش به شمار آورد. ام‌وی‌‌ام X33 کراس مجهز به پیشرانه توربو سه سیلندر (مشابه X22 پرو) با حجم ۹۹۷ سی‌س با ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور است.

ام‌وی‌ام X33 S کراس اتومات صفر ۴۰۳تحویل آنی

بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند خودروهای موجود در بازار را با قیمت‌های بالاتر بخرند، زیرا معمولاً به دلیل کمبود عرضه، دسترسی به خودروهای کارخانه سخت است. یکی از دلایل این پیش‌بینی، روند نزولی یا ثبات نسبی در بازار ارز است که می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت خودروها داشته باشد. علاوه بر این، تغییرات تقاضای مصرف‌کنندگان و سیاست‌های دولتی در زمینه قیمت‌گذاری خودرو می‌تواند بر روند قیمت‌ها تأثیرگذار باشد. دیدگاه شما در خصوص قیمت ام وی ام ایکس 33 کراس در کارخانه چیست؟ فکر می‌کنید قیمت این خودروی جدید شاسی بلند ام وی وی در بازار چقدر خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید. مزیت دیگری که این خودرو دارد این است که قطعات آن در بازار موجودند و خریدار این خودرو، دغدغه خرید لوازم یدکی را ندارد. این خودرو علاوه‌بر زیبایی ظاهری، از راحتی و ایمنی قابل قبولی نیز برخوردار است.

وضعیت طرح ترافیک تهران امروز سه شنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۳ + طرح ترافیک تهران امروز تا چه ساعتی است؟

نمایشگر مرکزی 10.5 اینچی در امتداد صفحه کیلومتر قرار گرفته تا ظاهر یکپارچه و به‌روز پیدا کند. چیدمان کنترلرها و دگمه استارت موتور هم در میانه داشبورد به جذابیت ام وی ام X33 کراس افزوده‌اند و صندلی‌ها هم برای رانندگی چند ساعته مناسب و راحت به نظر می‌رسند. وقتی به چهره ام وی ام X33 کراس (X33 Cross) نگاه کنیم به سرعت متوجه شباهت بسیار آن با ام وی ام X22 می‌شویم. در عین حال سابقه X33 کراس به سال 2009 و ورود ام وی ام 315 در ایران بازمی‌گردد.

در گذشته، چراغ‌های بزرگ در بخش عقب خودروهای چینی، خصوصا کراس‌اورها را شاهد بودیم که چندان جذابیت نداشتند. البته، نباید فراموش کنیم مدل اولیه‌ی ام وی ام X33 به‌دلیل الگوبرداری واضح از کراس‌اورهای ژاپنی مثل تویوتا راو 4 (نسل دوم و سوم) و سوزوکی گرند ویتارا، طراحی متناسبی در نمای پشت داشت. این خودرو برخلاف نمای روبه‌رو که در سال‌های گذشته دست‌خوش تغییرات گسترده شده، تفاوت چشمگیری در نمای پشت مدل‌های مختلف ندارد. از آپشن‌های رفاهی دلچسبی که به این نسخه از خودروهای X33 اضافه شده است می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد که در روزهای سرد سال، حس فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند.

{

اخبار مرتبط

|}

ام وی ام X33‌ کراس رقیب خودروهایی همچون هایما S5، تیگارد X35‌ و جک S3‌ خواهد بود. برخلاف نمای خارجی که الگوهای طراحی مشترکی دارند، در نمای داخلی ام وی ام X33 کراس شاهد یک کابین کاملاً جدید نسبت به ام وی ام x22 پرو هستیم. این کابین از تریم دو‌رنگ بهره می‌برد و کلاسترهای به‌هم‌چسبیده در میانه آن مشاهده می‌شوند. از آنجایی که ام وی ام ایکس 33 کراس نسخه فیس‌لیفت ام وی ام X22 پرو به‌حساب می‌آید، انتظار داریم تا سطح امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو ارتقا یافته باشد. آنچه محبوبیت X33 در مقایسه با دیگر محصولات چینی بازار کشورمان را شکل داد؛ بدنه‌ی جادار و مناسب برای استفاده خانوادگی بود.

چری علاوه‌بر تولیدات خود، برای شرکت‌های مطرح دنیا، خصوصا جگوار و لندروور، خودرو مونتاژ می‌کند و درمجموع، نزدیک به یک‌چهارم کل تولیدات این شرکت به خارج از چین صادر می‌شوند. پیش از هر چیز باید یادآوری کنیم خودروهای برند MVM هم زیرمجموعه‌ی شرکت چری هستند و در کشور چین با همان نام چری شناخته می‌شوند. به‌نظر می‌رسد نام و لوگوی MVM صرفا به درخواست نماینده‌ی فروش این شرکت در ایران، روی بعضی خودروهای چری گذاشته شد. در تاریخ شرکت چری، MVM صرفا لقبی برای خودروی QQ3 است که در ایران با نام MVM110 می‌شناسیم. در جریان یک مراسم رسمی که شب 25 تیرماه 1402 برگزار شد، مدیران خودرو از محصول جدید خود برای بازار ایران یعنی ام وی ام X33 کراس رونمایی کرد. با این حال کابین خودرو نمایی لوکس دارد و شبیه به محصولات گران‌تر برند ام وی ام طراحی شده است.

باید توجه کنید احتمال دارد مدل جدید (ساخت ۲۰۱۸) بهینه‌سازی‌هایی ازنظر ایمنی داشته باشد. از نمای جانبی، تفاوت خاصی میان بدنه‌ی X33 S و مدل قبلی وجود ندارد؛ ولی به‌دلیل استفاده از ادوات فلزی روی درها، تشخیش مدل جدید از نسخه‌ی قدیمی امکان‌پذیر است. رینگ‌های X33 S نیز زیباتر شده‌اند و حالا خریدار می‌تواند از طرح اسپرت چرخ‌های آلومنیوم هفده اینچ استفاده کند. در نسخه‌ی اسپرت، ریل باربند هم ظریف‌تر شده؛ اما همچنان از آنتن کوسه‌ای خبری نیست و نمونه‌ی سنّتی با پوشش سیاه در انتهای سقف دیده می‌شود.

{

شرایط فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس 33 کراس (MVM X33CROSS) دی - 1403

|}

با توجه به وضعیت فعلی بازار خودرو و تغییرات قیمت‌ها در روزهای اخیر، پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودروهای مدیران خودرو در بازار فردا تغییرات اندکی داشته باشد. بازار خودرو در ایران همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای اقتصادی کشور شناخته می‌شود. قیمت‌های خودروهای مختلف تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون تورم، نوسانات ارزی، و تغییرات سیاست‌های اقتصادی قرار دارد. در این گزارش، به بررسی قیمت روز خودروهای مدیران خودرو پرداخته و پیش‌بینی‌هایی برای آینده بازار ارائه خواهیم داد. ام وی ام X55 پرو با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مدرن، تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این خودرو به سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای (Keyless) مجهز است و از سیستم تهویه دیجیتال با کنترل لمسی و دریچه تهویه عقب بهره می‌برد.

اما باز هم مشکل بزرگ این خودرو یعنی درب کمدی آن همچنان در نسخه جدید نیز دیده می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو و آخرین تغییرات بازار، به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

من مرتضی قانع هستم، متولد 1373 در اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی. سال 1396 کار خودم را در حوزه تولید محتوا در زمینه‌های خودرو، فناوری و نظامی آغاز کردم. از آن زمان تاکنون، من هزاران مطلب مختلف در حوزه های متفاوت نوشتم و با رسانه‌های مختلفی همکاری کردم. نسل جدید MVM X33 با نام ام‌و‌ی‌ام X33 کراس درحال آماده‌سازی برای ورود به بازار ایران است. تریم داخلی عموما با طرح و بافت خطوط رنگ و با عنوان Dragon Skin در واقع الهام گرفته از پوست اژدها است و توجه چینی‌ها به اساطیر خود را به نمایش ‌می‌گذارد. همین فرم الماسی را می‌توان در بدنه داشبورد و رودری‌ها هم مشاهده کرد و البته نوارهای نارنجی که علاوه بر داشبورد روی بدنه بیرونی هم قابل مشاهده است.

نسخه دنده‌ای این خودرو به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است و برای انتقال قدرت آن نیز از گیربکس پنج سرعته دستی استفاده شده است. این ترکیب فنی با نسخه دنده‌ای ام وی ام X22 پرو مشترک است اما راندمان پیشرانه آن بالاتر است. علاوه بر مشابهت‌های ظاهری ام وی ام ایکس 33 کراس و ام وی ام X22 پرو، این دو خودرو مشخصات فنی مشابهی نیز دارند. زیر کاپوت ام وی ام X33 کراس همان پیشرانه یک‌لیتری توربوشارژ با سه سیلندر قرار گرفته است که حداکثر 102 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT‌ با نه دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را بر عهده دارد.

این سیستم از هرزگردی چرخ‌های متحرک روی سطوح لغزنده جلوگیری می‌کند؛ میزان پایداری خودرو در جاده‌های لغزنده را افزایش می‌دهد و ایمنی آن را تا حد زیادی بالا می‌برد. این جلو پنجره یک جلو پنجره مشبک بوده که بر روی آن آرم MVM نصب شده است و شباهت زیادی با جلو پنجره X55 دارد. تغییر دیگری که این خودرو با نسخه قبلی خود دارد، این است که پروژکتورهای جلوی ماشین حذف و 2 عدد دی‌لایت نواری در آن قسمت (در سمت چپ و راست جلوی ماشین) تعبیه شده‌اند. قیمت ام وی ام X33 S دست دوم اتوماتیک ساده CVT در بازار آزاد در محدوده قیمت 747,000,000 تا 805,000,000 تومان موجود است.

اما انتقاداتی نیز به این آپشن وارد دانستن که آن هم از بابت قرارگیری دکمه‌های گرمکن درون کنسول میانی است. متاسفانه با وجود امکان تعبیه دکمه‌های گرمکن در پنل داشبورد، آن‌ها را درون کنسول قرار داده‌اند. همچنین از انتقادات جدی دیگر به این آپشن این است که این آپشن با برق مستقیم کار می‌کند و اگر خودرو خاموش هم باشد، می‌توان از این آپشن استفاده کرد.

ام‌وی‌ام X33 S باربند و سانروف و جایگاهی ویژه برای یدکی دارد که علاوه‌بر زیبایی کاربردی هستند و به بهبود راحتی سرنشینان منجر می‌شوند. درمقایسه‌با رقبا، کراس‌اور کامپکت چری بهتر از چانگان XC35 و لیفان X60 است؛ اما درمقابل محصولات جدیدتر، نظیر هایما S5 و هاوال H2 برنده‌ی مطلق نیست. این کراس‌اور کامپکت برای جلوزانو و بالای سرِ چهار انسان بلندقد فضای کافی دارد و در سفرهای بلندمدت، می‌تواند نسبتا راحت باشد. مواد به‌کاررفته در بخش اصلی صندلی‌ها (قسمت میانی نشیمن‌گاه و گودی کمر)، حالت اسفنجی و نرم دارند؛ اما در کناره‌ها با چرم مصنوعی و مواد سخت‌تر ارائه می‌شوند. این شرایط باعث می‌شود درکنار صرفه‌جویی هزینه‌ی تولید برای خودروساز و مصرف‌کننده، نمای اسپرت صندلی‌ها حفظ شود و بدن سرنشینان نیز تا حدودی هنگام گردش ماشین ثابت بماند. در فضای عقب، البته صندلی‌ها حالت تخته‌ای و صاف دارند که غیرارگونومیک (ناهماهنگ با بدن انسان) هستند و در سفرهای طولانی، تا حدودی خسته‌کننده خواهند بود.

پشت فرمان، نمایشگر ۷ اینچی نصب شده و برای سیستم سرگرمی، مانیتور لمسی ۱۰/۲۵ اینچ در دسترس است. به مواد استفاده‌شده با ارفاق می‌توان نمره‌ی قبولی داد و آن‌ را مناسب استفاده‌ی خانواده‌ای چهارنفره دانست. این خودرو با صندوق ۵۵۰ لیتر در حالت استاندارد ارائه می‌شود که البته با خواباندن صندلی‌های عقب افزایش پیدا می‌کند.

استفاده از این پیشرانه زمینه‌ساز تفاوت اصلی ام وی ام X33 کراس با سه نسل قبلی آن خواهد شد. اما نسل جدید این کراس‌اوور با کاهش یک‌لیتری حجم موتور و افزودن توربوشارژر همراه است. قدرت و گشتاور خروجی این پیشرانه قابل قیاس با موتور دو‌لیتری تنفس طبیعی نیست. همچنین با توجه به مشکلات دسترسی به سوخت باکیفیت در ایران، پیرامون دوام این پیشرانه ابهام وجود دارد.

فرمان این خودرو از نوع فرمان برقی است و راحتی خاصی را در هنگام رانندگی القا می‌کند. روکش فرمان چرم‌دوزی شده نیست و این می‌تواند یک نقطه ضعف برای این خودرو در نظر گرفته شود. وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

بنابراین آریزو 5 اسپرت حدود 40 میلیون تومان نسبت به آریزو 5 توربوشارژر معمولی قیمت بیشتری دارد. ام وی ام X33‌ کراس چهارمین نسل این خودرو برای بازار ایران به‌حساب می‌آید که مدتی پیش توسط خبرنگاران ایرانی در چین مورد بررسی قرار گرفت. این خودرو اکنون مراحل پیش از عرضه را به‌طور کامل طی کرده است و در آستانه ورود به بازار قرار دارد. علاوه بر بهای ام وی ام X33‌ Cross، مدیران خودرو قیمت آریزو 5 اسپرت را نیز اعلام کرده است.

اگر به دنبال خودرویی باکیفیت، مجهز به فناوری‌های روز و طراحی مدرن هستید، ام وی ام X55 پرو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد. این کراس‌اوور با بهره‌گیری از امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای رانندگان فراهم می‌کند. این خودرو از چراغ‌های مدرن با طرح اسپرت و نوار LED روشنایی و رینگ‌های جدید آلومینیوم استفاده می‌کند که همراه‌با رنگ‌آمیزی دوگانه (سقف سیاه و بدنه‌ی متفاوت) فراتر از مدل‌های قبلی به‌نظر می‌رسد.

بخش دیگر قیمت خودرو نیز مربوط به تسهیلات است که در قالب اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتری دریافت می‌شود. نرخ سود اقساط به مدت بازپرداخت آن بستگی ندارد و در تمامی حالات، 23 درصد خواهد بود. سود انصراف برای این شرایط فروش درنظر گرفته شده است که به‌صورت 12 درصد سالانه محاسبه می‌شود. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری پس از تکمیل وجه و مدارک مشتری خواهد بود. مدیران‌خودرو به عنوان شرکت عرضه‌کننده محصولات فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران بالاخره قیمت کارخانه ام وی ام X33 کراس را اعلام کرد. این محصول شاسی بلند در دو نسخه دنده‌ای و اتومات روانه بازار ایران خواهد شد و حالا قیمت آن اعلام شده است.

ام‌وی‌ام ایکس۳۳ کراس در مدل دنده ای دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که با ۱۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است. در مدل اتوماتیک اما محرک این خودرو، یک موتور ۱.۰ لیتری توربو ۱۰۲ اسب‌بخاری با ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه است که به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹ سرعته متصل است. همانطور که اشاره شد، ام‌وی‌ام ایکس۳۳ کراس در اصل دومین فیس‌لیفت هاچبک اقتصادی مدیران‌خودرو یعنی X22 به حساب می‌آید. ام وی ام X33 کراس اتوماتیک شرکت مدیران خودرو به پیشرانه 1 لیتر توربو سه سیلندر مجهز است که توان تولید 112 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. پیشرانه این خودرو مثل دیگر پیشرانه‌های چری تکنولوژی AVL اتریش را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT با 9 دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو می‌رسد. حداقل پیش‌پرداخت موردنیاز برای خرید ام وی ام X33 کراس در هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک، معادل 50 درصد قیمت خودرو است.

X33 از نسل اول تا نسخه جدید X33 S کمترین تغییرات ظاهری را در بخش عقب خودرو داشته است. در نمای عقب X33 S نیو فیس به مانند سایر نسخه‌های این خودرو، زاپاسی وجود دارد که فرمی همچون خودروهای لندکروزر به آن می‌دهد. MVM X33 s، با بهره گیری از موتور قدرتمند ۲۰۰۰ سی‌سی از محصولات ارتقا یافته مدیران خودرو دو نسل قبل خود، بر اساس استاندارد تکنولوژی شماره ۲ چری است. این محصول از لحاظ کمی بالغ بر ۱۸۰ مورد در ۱۲ دسته بندی مختلف به روز رسانی شده که نهایتا تجربه رانندگی و سواری بسیار مدرن تر، راحت تر و با کیفیت تری را به سرنشینان ارائه می‌نماید. تا زمان معرفی رسمی ام وی ام X33 کراس و ارائه کاتالوگ این محصول از سوی مدیران خودرو، قیمت نسل چهارم ایکس 33 مشخص نخواهد شد.

درحال‌حاضر نسخه اصلی این کراس‌اوور، یعنی ام وی ام X22‌ پرو، با قیمت 870 میلیون تومان توسط مدیران خودرو به فروش می‌رسد. بنابراین مشتریان برای خرید نسخه فیس‌لیفت بایستی حدود 150 میلیون تومان بیشتر هزینه کنند. انتظار می‌رود ام وی ام X33 کراس از نظر امکانات رفاهی و ایمنی ارتقای قابل‌قبولی را تجربه کرده باشد؛ بنابراین پرداخت این اختلاف قیمت برای گروهی از مشتریان توجیه‌پذیر خواهد بود. حدود یک سال از آخرین پیش‌فروش این کراس‌اور می‌گذرد و حالا محصولی بسیار متفاوت از X33 به نام X33 کراس توسط مدیران خودرو، ثبت نام می‌شود. در نگاه اول، می‌توان متوجه شد که قیمت‌های بازار خودروهای مدیران خودرو نسبت به قیمت‌های کارخانه اختلاف قابل توجهی دارند.


خرید خودرو mvm 110